Kulturbroen

17.00 - Kulturbroen åbner
18.00 - Madboder åbner
21.00 - Farvel og tak for denne gang

I år byder vores traditionelle dag for forældre, søskende og bedsteforældre på noget helt særligt: KULTURBROEN – en samfundskulturel ungdomsfestival.

Denne ny og anderledes dag inkluderer alt, hvad en god festival skal byde på, lige fra lækre madboder, musik og underholdning til chill-out område og meget, meget mere.

Så kære forældre, søskende og bedsteforældre, mød op i jeres bedste festivals outfit.

I kan godt glæde jer!

Det praktiske:

Hvor: Vordingborg Fri Fagskole, Brobygningen, indgang via broen

Hvornår: Fredag den 22. marts kl. 17:00 – 21:00

Pris: 100kr. pr. person. Indbetales på MobilePay: 467235
Prisen inkluderer: 1 portion mad, 1 drikkevare, 1 kaffe/te, 1 snack (elever på skolen og søskende under 7 år er gratis)

Boder: Det er muligt at tilkøbe andre spændende ting i boderne, samt drikkevarer. Vi tager kun imod Mobilepay!

Tilmelding senest: Onsdag d. 13/3-2024

kulturbroen

Tankerne og ideen bag vores egen festival, er inspireret fra andre ungdomskulturelle festivaler.

Det er en festival hvor musik, samfund og ungdomskultur går op i en højere enhed.

Vi forvandler Brobygningen og dets omgivelser til vores egen festivalplads.

Under festivalen og opbygningen dertil vil vi inddrage linjefagene, samt danne bro mellem flere af de emner, som
vi har berørt igennem skoleåret.

Tanken bag festivalens logo og navn:
Navnet på festivalen tager udgangspunkt i skolens logo og omgivelser.

Broen symboliserer vores fysiske bro, som man skal gå over for at komme ned til festivalen.

Derudover symboliserer det at vi til festivalen danner bro mellem kultur, samfund, politik og ungdom.
Festivalens logo er derfor en bro med skolens 3 signaturfarver i.