Markedsdag

Kl. 10:00 - 15:00

Lokation:

Violvej 3A, 4760 Vordingborg

kom og oplev....forskellige boder og arbejdende værksteder

Søndag den 6. September 2020 KL. 10.00 - 15.00

Smørstegte fiskefrikadeller med hjemmelavet remoulade og nybagt rugbrød, æblekage og kaffe serveres i den flotte gamle spisestue.
I gården sælger vi markedspølser fra grill.

Kom og oplev...
28 forskellige boder og arbejdende værksteder. De er samlet på Vordingborg Fri Fagskoles gårdsplads, græsplæner og inde i de gamle bygninger.

Der er virkelig lagt op til en dag i kreativitetens og kunstens tegn suppleret med det kulinariske.
Keramik, malerier, smykker, træarbejde, uldprodukter, strik, røget ål, pileflet, papirflet- og klip, frugt, æblemost, chokolade, blomster, honning, møbler og mange forskellige loppefund er blot et udpluk af det store udbud.

Vordingborg Fri Fagskoles elever arbejder i køkkenet og sælger hjemmelavede produkter fra skolens undervisning.

Forstander Jette Rønne fortæller om Vordingborg Fri Fagskoles historie og udvikling i skolens sal Kl. 13.30