Gammel elevdag

4760 Vordingborg

Gammel elevdag på Vordingborg Fri Fagskole
lørdag d. 23.03.24 - Kl. 11.00 -15.00

Hvis du har 10 , 15, 20, 25, 30 osv. års jubilæum må du meget gerne du sender en mail på info@vbff.dk

Program:
11.00 - Gammel elevdag og Kulturbroen åbner
12.00 - Madboder åbner
13.00 - Fejring af jubilarer
15.00 - Farvel og tak for denne gang

I år byder vores traditionelle gammel elevdag på noget helt særligt: KULTURBROEN – en samfundskulturel ungdomsfestival.

Denne ny og anderledes gammel elevdag inkluderer alt, hvad en god festival skal byde på, lige fra lækre madboder, musik og underholdning til chill-out område og meget, meget mere.

Så kære gamle elever, mød op i jeres bedste festivalsoutfit.

I kan godt glæde jer!

Det praktiske:

Hvor: Vordingborg Fri Fagskole, Brobygningen, indgang via broen

Hvornår: Lørdag den 23. marts kl. 11:00 – 15:00

Pris: Indgangen og middagsmad er gratis

Boder: Det er muligt at tilkøbe andre spændende ting i boderne, samt drikkevarer. Vi tager kun imod Mobilepay!

Tilmelding senest: Onsdag d. 13/3-2024

kulturbroen

Tankerne og ideen bag vores egen festival, er inspireret fra andre ungdomskulturelle festivaler.

Det er en festival hvor musik, samfund og ungdomskultur går op i en højere enhed.

Vi forvandler Brobygningen og dets omgivelser til vores egen festivalplads.

Under festivalen og opbygningen dertil vil vi inddrage linjefagene, samt danne bro mellem flere af de emner, som
vi har berørt igennem skoleåret.

Tanken bag festivalens logo og navn:
Navnet på festivalen tager udgangspunkt i skolens logo og omgivelser.

Broen symboliserer vores fysiske bro, som man skal gå over for at komme ned til festivalen.

Derudover symboliserer det at vi til festivalen danner bro mellem kultur, samfund, politik og ungdom.
Festivalens logo er derfor en bro med skolens 3 signaturfarver i.